2013. december 24., kedd

Ajándék nektek!

Sziasztok! Hoztam nektek egy ajándékot remélem, hogy tetszeni fog!
Ez a történet csak egy ajándék szóval csak kis mértékben kapcsolódik a történethez!


*Jenna szemszöge*

Reggel nagy meglepődésemre esett a hó. Gotham Cityben eddig még sosem esett.
Az ünnepkor mindig elutaztam olyan helyre ahol mindent hó borított, de most nem is akartam és ez a Gothami hó is itt tart.
Boldog vagyok, hogy az ünnepeket Bruce-nál tölthetem. Még el kellett mennem ajándékot vásárolni. Az ünnepek előtt nagyon sokan vannak főleg, hogy ha az ember 2 nappal  karácsony előtt megy. Jokerrel már egy jó ideje nem találkoztam és nem is érdekelt annyira, hogy mi van vele, de azért fájt a szívem miatta. Elmentem Rachel-el bevásárolni.
-Te mit veszel Harvey-nak karácsonyra?-Érdeklődtem.
-Még fogalmam sincs és te Bruce-nak?-Mosolygott.
-Parfümre és egy közös képre gondoltam.-Félmosolyra húztam az arcom.
-Lehet, hogy viszem az ötletedet, ha nem baj.
-Nem baj.
Elmentünk előhívatni a képeket majd a parfümériához vettük az irányt. Tudtam fejből, hogy milyen parfümöt használ Bruce és még reggel óta azt az illatot éreztem is magamon.Nagyon szeretem én is ezt az illatot. Levettem a polcról a dobozát és a pénztárhoz mentem vele. Megvártam Rachelt aki egy kicsivel több idő volt bent mint én.
-Na sikerült megvenni azt amit Harvey szeret?-Mosolyogtam
-Igen.
Még beültünk egy kávézóba beszélgetni majd hazamentünk mind a ketten. Én otthon készülődtem a karácsonyra, sütit sütöttem, feldíszítettem a lakász és becsomagoltam Bruce ajándékát. Megbeszéltük, hogy csak egy kis fenyőfánk lesz ő se vágyik nagyobbra és én sem.
-Megjöttem!-Kiabált Bruce.
-Szia.-Csókoltam meg.
-Meghoztam a fát.-Mosolygott.
Összeszereltük mert mű fenyőt vett és feldíszítettük. Nagyon jól elszórakoztunk a díszítés közben, ő gömböket akasztott a fülemre én meg megdobáltam kis ajándék dobozkákkal.
Fáradtan dőltem be az ágyba és hamar elaludtam.
*
*
*
A hó még nagyobb volt mint tegnap aminek nagyon örültem. Bruce még aludt én pedig kiosontam egy jó reggelit csinálni.
-Miss Matthews valaki egy csomagot hagyott itt önnek.-Hozz be Alfred a dobozt.
-Köszönöm.-Vettem el tőle.
Kibontottam és egy rózsa volt benne.
"Ezt azért kapod, hogy szebb legyen a karácsonyod ,
ha már nekem nem mert nem vagy itt velem~Joker"

Mosolyogtam a boldogságtól, hogy nem felejtett el. A délelőtt folyamán elmentem a szüleimhez meglepni őket ajándékokkal és ott is maradtam egy időre. Már vártam, hogy végre hazaérjek és az estét Bruce-al töltsem.
-Hazaértem!-Tettem le a táskám a bejárathoz.
-Szerelmem.-Adott egy csókot.
Odaültem a fa mellé és megkerestem Bruce ajándékát.
-Tessék ez e tiéd.-Nyújtottam oda neki a csomagot.
Kinyitotta és mosolygott.
-Köszönöm.-Csókolt meg.
-Itt a tiéd.-Adott át egy kis dobozkát.
Kinyitottam és egy ezüst nyaklánc volt benne.
-Bruce ez gyönyörű.-Ugrottam a nyakába.
Az estét filmnézéssel töltöttük örültem, hogy vele tölthetem ezt a karácsonyt és végre nincsenek veszekedések mondjuk Joker ajándéka váratlan volt...


Remélem tetszett nektek az ajándékom és 2014-ben is olvasni fogjátok a blogomat! Ne aggódjatok tervezem még a 14.Fejezetet ebben az évben feltenni.

Ez is az én kis ajándékom nektek!!
Boldog Karácsonyt és Sikerekben Gazdag Boldog Újévet Kívánok!! ♥

~Dreamygirl._.(Orsii)




2 megjegyzés: