2013. szeptember 15., vasárnap

10.Fejezet~Menned kell

*Jenna szemszöge*

Még mindig a falhoz voltam nyomódva. Nem válaszolt a kérdésemre csak nézett engem.
-Majd idővel megtudod.-Súgta a fülembe.
- Szóval titkolod. Akkor azt is levehetem ebből, hogy nem szeretsz. Értem.-Felvettem a földről a ruháimat és elmentem a fürdőbe lezuhanyozni.
Napok teltek el azzal,hogy elment visszajött én pedig csak sírtam. Újra akartam látni Rachelt és Bruce-t. Joker mindig odajött hozzám, de én meg sem mozdultam csak bámultam ki az ablakon.

-Csinálhatod ezt, de én nem fogok engedni.-Jelentette ki Joker.
Nem szóltam semmit. Már sötét volt kint. Joker megragadta a kezem és csak húzott engem. Kirángatott a házból és egy sikátorba sétáltunk.
-Engedj el!-Ordítottam rá.
-Tessék.
-Szólj ha már lenyugodtál.-Kacsintott rám amitől a hideg kirázott.
-Soha nem fogok veled még egyszer lefeküdni!-Szóltam utána.
Megfordult és jött közelebb.
-Ne tagadd, hogy jó volt még én is élveztem, de most elengedlek ha még egyszer találkozunk akkor már örökre az enyém leszel ezt jól jegyezd meg!-Mély hangon mondta már majdnem suttogva.
Elengedte a kezem és kisétált a sikátorból. Fogtam egy taxit és Bruce lakásához siettem.

*Bruce szemszöge*

Ültem és vártam, hogy végre történjen valami.Gordon azt mondta, hogy ne nagyon reménykedjek, de nem érdekelt én látni akartam.
-Uram későre jár. Nem kéne pihennie?-Szólt az inasom.
-Nem bírok. Csak rá tudok gondolni.-Néztem a földre.

A mosolyára gondoltam vissza, hogy milyen boldogok voltunk.Simogatást éreztem a hátamon majd valik hátulról átölelt.

-Jenna!-Fordultam meg!
-Uram már képzelődik is?-Sétált be az inasom és láthatólag ő is meglepődött.

Jennát felvettem az ölembe és hosszasan megcsókoltam.
-Végre láthatlak!-Tettem le.
-Annyira hiányoztál,de mért nem kerestél?
-Joker búvóhelyét nem könnyű megtalálni.-Szomorkodtam.
-Hé! Az a lényeg, hogy most itt vagyok!-Csókolt meg.
-Mit tett veled Joker?-Érdeklődtem.
-Nem hagytam magam!-Mosolygott.
-Akkor jó.

Egész estét itt töltötte velem mesélt mintha mi sem történt volna, de ezért Jokert még elkapom és megölöm!
Reggel mikor felkeltünk elmentünk Rachel-höz megnézni hogy van.

*Jenna szemszöge*

Kimentünk Rachel-el a kertbe sajnos még mindig tolószékben volt.
-Harvey-nak jó nagy lakása van.-Jegyeztem meg.
-Hát igen, de n hidd azt, hogy ezért szeretem.-Nevetett.
-Jó látni, hogy mosolyogsz.-Fogtam meg a kezét.
-Én meg örülök,hogy itt vagy.-Ölelt meg.

Sokat beszélgettünk örültem, hogy újra itt vagyok, de egy részem vágyakozik vissza Jokerhez. Mikor hazamentünk Bruce elment zuhanyozni én mg bekapcsoltam a tv-t. Persze, hogy Jokerről volt szó. Megint valami bankrablásos dologhoz volt köze. Kikapcsoltam a tv-t és befeküdtem az ágyba. Bruce is befeküdt mellém és elkezdte csókolgatni a nyakam.
-Mi lenne ha csinálnánk valamit?-Mosolygott bele a kérdésbe.
-Mire gondolsz?-Mentem bele a játékba.
-Nos hát..-Húzta feljebb a pólóm.

Tudtam,hogy mi a gyenge pontja ezért megcsikiztem ott amitől legördült rólam amin én csak nevettem. Elfutottam és elbújtam az egyik ajtó mögé.

-Ezt még visszakapod ha megtalállak.-Nevetett.-Szerelmem hol vagy?
Kilopakodtam az ajtó mögül, de elkapott és elestünk.
-Annyira szeretlek.-Csókolt meg.
-Én is téged Joker.
Ahogy kimondtam rájöttem, hogy azt mondtam Joker.

-Mi?-Bruce kelt fel mellőlem.




1 megjegyzés:

  1. Ajj miért nem hosszú ez a fejezet?:3 Am hoppá ebből vajon, hogy magyarázza ki magát Jenna :D. A következő részt most azonnal! :33 Követelem :D

    VálaszTörlés