2013. szeptember 29., vasárnap

11.Fejezet~Megtudom magyarázni!

Sziasztok! Sajnálom, hogy csak most tudtam új fejezetet hozni, de tudjátok suliidő van. Remélem nem felejtettétek el blogomat! Jó olvasást! :)

Az előző rész tartalmából:
"-Most elengedlek, de ha még egyszer találkozunk örökre az enyém leszel.-Mondta Joker már majdnem suttogva, elengedte a kezem és kisétált a sikátorból.
-Jenna!-Lepődött meg Bruce.
Tudtam, hogy mi a gyenge pontja ezért megcsikiztem.Elfutottam és elbújtam az egyik ajtó mögé.
-Ezt még visszakapod ha megtalállak.-Nevetett.
Kilopakodtam az ajtó mögül, de elkapott és elestünk.
-Annyira szeretlek.-Csókolt meg.
-Én is téged Joker.
Ahogy kimondtam rájöttem, hogy azt mondtam Joker.
-Mi?-Kelt fel mellőlem Bruce.."

*Jenna szemszöge*

-Ugye rosszul hallottam?-Lepődött meg.
Nem tudtam mit mondani, a szívem már a torkomban dobogott. Nem hiszem el, hogy képes voltam ezt mondani. Én vagyok a világ leghülyébb embere.
-Ugye rosszul hallottam.-Ismételte meg magát, de a hangja egyre mérgesebb lett.
Nem szóltam semmit csak felálltam és besétáltam a fürdőszobába. Lezuhanyoztam így legalább nem látszott, hogy sírtam. Mibe keveredtem bele? Ha Joker nem rabol el nem lenne ez.
-Jenna nyisd ki az ajtót.-Dörömbölt Bruce.
-Nem.- Kiáltottam.
-Kérlek!-Lágyult el a hangja.-Beszéljük meg.
Elzártam a zuhanyt. Egy köntöst vettem fel. Mikor kinyitottam az ajtót Bruce ott állt. Nem tudtam a szemébe nézni.
-Bruce...sajnálom!
-Nem kell...most el kell mennem.-Jelentette ki.

*Bruce szemszöge*

Felöltöttem álruhámat és elindultam Joker keresésére. Meg kell találnom. Egy sikátorba értem.
-Kit látnak szemeim!-Szólt gy mély hang.
-Joker.-Fintorodtam el.
-Minek köszönhetem, hogy felkerestél?-Érdeklődött.
-Nem volt könnyű megtalálnom téged, de itt vagyok.
-Csak haza kellett küldenem azt a lányt.-Mosolygott.
-Igen, Jennát.- Jelentettem ki.
-Ismered?-Lepődött meg.
-Igen, ő a barátnőm.-Vágtam rá.
Jokernek lefagyott a mosoly az arcáról és arckifejezése komollyá változott.
-Csak nem? A kis Batsy becsajozott?-Nevetett.-Nem volt túl jó ötlet elmondanom, hisz így még meg ius ölhetem.
-Ha egy ujjal is hozzámersz érni...-Kezdtem bele.
-Mi lesz? Hm..nekem elmondhatod..-Jött közelebb és suttogta.
-Meg foglak ölni.-Fenyegetőztem.
Joker csak nevetett.
-Te? Megölni? Egyáltalán örülök, hogy megtaláltál.-Nevetett.-És csak így elmondanám, hogy már hozzáértem a drága barátnődhöz, nem csak ujjal hanem több dologgal.-Kacsintott.
A féltékenység jobban felidegesített, de Joker még mindig nevetett és ez is ingerelt. Bevertem neki amitől a földön feküdt.
-Ugyan már Batsy ne legyél gyerekes! Osztozzunk rajta!-Nevetett.
-Egy szörnyeteggel nem osztozom főleg nem Jennán.-Megrugdostam.
-Jenna mást mondott.-Terelte el a figyelmemet.
Meglőtt...már megint vesztettem vele szemben. Elrohant, de nem volt erőm utána rohanni ezért hazamentem.
Jenna az ágyon ült mikor én berontottam az ajtón.

-Bruce mi történt?-Rémült meg.
-A szeretőd tette ezt velem.-Ordítottam rá.
Kirohant a fürdőbe majd egy dobozzal jött vissza. Keresgélt a dobozban, de ellöktem a kezét.
-Nem kell a segítséged!Most fogd a cuccod és menj innen.-Mutattam az ajtóra.
Jenna könnyes szemmel rám nézett, de figyelmen kívül hagytam.Megfogta a cuccait majd az ajtóig elsétált.
-Bruce..-Kezdett bele szipogva.
-Menj már!-Ordítottam.
Sírva kiment az ajtón. Amit hallottam róla nem tudtam elhinni, de el kellett küldenem, hogy gondolkozzak.

*Jenna szemszöge*

Sírva mentem haza, a cuccaimat ledobtam a székre és berohantam a hálószobába. Hogy történt ez? Hogy tehettem ezt? Teljesen kivagyok borulva. El is felejtettem, hogy holnap be kell mennem dolgozni is.Így nem tudok a munkára gondolni. Még mindig nem hiszem el, hogy képes voltam megcsalni Bruce-t.
Sírva aludtam el...

Reggel..

Esős idő volt mikor reggel bementem az irodába. Gordon rögtön az irodájába hivatott. Valaki ott állt az asztala előtt, de nem láttam az arcát. Mikor benyitottam akkor felém fordult és felismertem.
-Bruce.-Suttogtam.
-Jóreggelt.-Köszöntek mind a ketten.
Leültem. Bruce engem nézett, de én nem néztem nem akartam, hogy lássa teljesen kivagyok.
-Miért hivattál?-Törtem meg a csendet.
-Jokeres ügyek miatt.-Közölte velem.
Nagyot nyeltem mikor Joker nevét kimondta.
-Ha csak ennyi lenne akkor megyek is majd küld át az egyik alkalmazottal a papírokat.-Álltam föl és kimentem az ajtón.

8 órát ültem a gép előtt és vizsgálgattam az ügyeket. Bruce egész nap bent volt az irodába és néha-néha benézett az én irodámba. Mikor mentem haza egy férfi követett majd megálltam cipőt kötni és majdnem fellökött egy dossziét hagyott el. Utána rohantam, de már nem találtam sehol. Belenéztem a dossziéba. Csak egy kártya volt benne amin az állt: " Figyellek szivi ;)~Joker'










2 megjegyzés:

  1. juj, de jó :3 már vártam ezt a részt :3 :$$$$ hallod mekkora lett volna, ha lejátszódat volna média órán ennek a blog videóját?! :D (biztos nincs, de hát na:DD)

    VálaszTörlés
  2. Hát Szandi ha lesz Trailer akkor ráveszem a tanárt h nézzük meg :3

    VálaszTörlés