2013. szeptember 14., szombat

9.Fejezet~Szerelem vagy mégsem?

Sziasztok nagyon sajnálom,hogy nagyon sokáig nem volt új fejezet,de tessék most meghoztam! Jó olvasást.


*Jenna szemszöge*

Hajnalban lépteket hallottam, Joker készülődött valahova. A tegnap eseményei még mindig lesokkoltak hisz meg csókoltam Bruce legnagyobb ellenségét. Meglepődtem, hogy mikor lemosta a sminket hirtelen kedves lett. Vissza aludtam és Bruce-a meg Jokerrel álmodtam. Könnyes szemmel keltem fel. Már reggel volt, a lila függöny mögül a nap besütött az ablakon. Joker berontott a szobába. Az ing amit viselt tiszta vér volt.

-Mi történt?- Rohantam oda hozzá.
-Egy barom emberem célt tévesztett,de már nem él.- Nevetett.

Én erre csak megforgattam a szemeimet és vissza ültem az ágyra. Joker levette az inget és én jobban szemügyre vettem a sebet.

-A fürdőben van egy elsősegély doboz. Menj! Hozd már!-Üvöltött rám.

Eleget tettem a kérésének bár tudtam nem tudtam, hogy melyik szoba az, de végül megtaláltam. Keresgéltem egy kicsit és az elsősegély dobozzal visszarohantam a szobába.

-Sokáig tartott. Most szedd ki a golyót és utána fertőtlenítsd le a sebet.-Utasított.

Úgy tettem ahogy kért, de próbáltam a legóvatosabb lenni. Joker befeküdt az ágyba, hogy egy kicsit pihenjen. Én kerestem egy széket és az ággyal szemben foglaltam helyet. Most nem voltam képes oda feküdni mellé. Újra a csókra gondoltam, hogy hogyan keveredtem ebbe a helyzetbe. Felálltam és odasétáltam az ágyhoz végigmértem Joker felsőtestét. Hegek borították az egész testét. Az arcán elvolt kenődve a smink és ez megmosolyogtatott. Azt hiszem beleszerettem. Ő nem egy szörny ő tud kedves is lenni ha van kivel. Végig simítottam a kezemmel a hasát majd eltávolodtam tőle. Fél óra múlva felkelt.

-Sokáig aludtál.-Néztem rá.
-Csak nem hiányzott a beszélgetésünk?-Mosolygott.
-Hát nem nagyon.-Néztem le.
-Ugyan már! Ne hazudj megadnak.- Állt fel az ágyról.-Az a tegnapi csók meg az, hogy ma végig simítottad a hasam az biztos nem azt jelenti?-Jött közelebb.

Csak a gyönyörű szemeit tudtam nézni. Semmi választ nem kapott csak megcsókoltam. Nem kellet más levette a pólóm és a nadrágom, én leszedtem róla a nadrágot. Rádőltünk az ágyra és tovább csókolóztunk. Csókokat hagyott a nyakamon, minden testrészemet csókkal halmozta el.
*Este*

Joker mellkasán ébredtem. Boldog voltam most már tényleg bevallom, hogy beleszerettem. Biztos, hogy ő nem így érez csak egy kaland vagyok, egy túsz akivel szabadon játszhat. Még aludt én meg leszálltam róla és átfordultam a másik oldalra mikor valaki visszahúzta a kezem.

-Hova igyekszel?- Csókolt meg.
- Joker ez nekem nem megy.-Húztam el tőle a takarót, bár nem volt valami jó ötlet mert nem volt rajta alsónadrág.
-Öhmm...visszajönnél?
 Odaadtam neki a takarót és felvettem az egyik ingjét.
-Elmegyek zuhanyozni.-Egy puszit nyomott a homlokomra.

Megint ezt csinálja még rajta volt a smink, de kedves lett. Én már nem értek semmit. Összekuporodtam az ágyon.

-Kérsz reggelit?-Jött vissza.
A sminket lemosta és újra az az ember lett akit nem tudok Jokernek hívni.
-Nem.-Néztem rá.
-Rosszul vagy?- Simogatott meg.
-Nem.
-Akkor mi a baj?-Ült mellém próbált megcsókolni, de ellöktem magamtól.
-Te vagy a bajom! Nem értelek téged! Mért csinálod ezt idehozol megcsókolsz most meg lefeküdtünk! Ha szeretnél elmondanád ,de nem tetted én meg csak itt vagyok csöndben. Igen beléd szerettem! Ha csak játékszer kell akkor engedj el vagy ölj mg!-Üvöltöttem rá.
- Én nem foglak megölni.-Fogta meg a kezem.
-Joker! Tudom, hogy egyszer megfogsz vagy megsebzel valahogy, de ha veszekszünk akkor még lehet ugyan azt csinálod amit magaddal csináltál!-Simítottam végig a szájánál lévő heget.
-Én nem csinálnék veled ilyet az csak Joker csinálná!.-Tolt a falhoz.
-Te vagy Joker!
-Én nem Joker vagyok!!.-Csapott a falba.
-Akkor ki?









1 megjegyzés:

  1. Kicsit érdekes az egész fejezet. Vajon mi következik majd? :D Várom már:)! Addig is sok sikert az ihlethez :33.

    VálaszTörlés