2013. március 22., péntek

1.Fejezet~Fárasztó nap

A nevem Jenna Metthews. Gyerekkorom óta Gotham city-ben élek családommal.A szüleim, miután a városban megsokszorozódtak a bűnesetek, elköltöztek. A nyomozói pályát választva, pár hónapja munkát vállaltam a rendőrségnél. Elég érdekes dolgok történtek az elmúlt 1 hónapban. Batman a városunk hőse is közénk állt,hogy elkapjuk a híres Jokert. Nem tud róla senki semmit csak azt,hogy az Arkham elmegyógyintézetből szökött el "állítólag"

- Jóreggelt Jenna!- üvözölt Gordon.
- Szia!- mosolyogtam.
- Olvastad a mai újságot?- oda adta nekem.
- Még nem. - vettem el tőle. -"Gotham city bankját kirabolták,Batman nem tett semmit ez ügyben"-Olvastam el a főcímet.
-Jó reggelt.- jött be az irodába Bruce Wayne.
- Ki tette?- kérdeztem meglepődve.
- Joker csapatával rabolta ki az egész bankot a társait megölte majd elmenekült.- Gordon leült a székébe.
- Nem ülhetünk tétlenül.
- Nem tehetünk semmit amíg Batman nem jön vissza.-Gordon aggodalmasan nézett ránk.
- Honnan veszed,hogy elment?- kérdezte Bruce.
- Beszéljétek ezt meg még el kell intéznem néhány dolgot.- kiviharzottam az ajtón.

Sok papírmunkám volt,de közben folyamatosan Bruce tekintetét fürkésztem, régi jó barátom volt és el is tudtam képzelni az életemet vele. Persze csak én tudom a titkát. Mikor kijött Gordon irodájábol felém közeledett.

-  Meddig dolgozol?-leült a mellettem levő székre.
-Sok dolgom van,de megpróbálok sietni.-félre raktam a sok lapot és ránéztem.-Mi lesz Jokerrel?-Kérdeztem aggódva.
- Batman megoldja.- kacsintott.
- Nem veszélyes ő egy kicsit neked?- kérdeztem suttogva.
- Nekem semmi sem az, de örülök, hogy az az aggódó Jenna megmaradt benned.- megpuszilt és elment.


Miután haza értem próbáltam elérni őt telefonon ,de nem vette fel. Gondoltam,hogy akkor már Joker után kutat. Még várt rám némi munka, de ugyan úgy a táskámban maradt hozzá sem értem, inkább lefeküdtem aludni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése