2013. március 28., csütörtök

2.Fejezet~Csajos nap


* Jenna szemszöge*

Múlt éjjel nem jött álom a szememre, így hát a munkát folytattam az ágyban. Laptoppal és a tömérdek papírral sikerült végül hajnali 2-3 körül elaludnom.
Reggel a legjobb barátnőm Rachel keltett fel.

- Jenna kelj fel!- ébresztgetett Rachel.
- Mi történt?- felültem az ágyra és fájlaltam a fejem.
- Megint sokáig voltál fent?- mellém ült.
- Igen,sok volt a munka.- mosolyogtam.
- Hoztam reggelit meg 2 doboz fagyit.- lerakta az asztalra a táskáját.
- Csajos napot tartunk?
- Igen,már szóltam Harvey-nak is,hogy ma ne hívjon és Bruce se fog minket piszkálni.- ült le mellém.

Reggeliztünk , utána megnéztünk néhány filmet,csak Bruce-ra tudtam gondolni mert még mindig a tegnapi járt a fejembe.
- Bruce mostanában furcsán viselkedik velem.- mondtam és felbontottam az egyik doboz fagyit.
- Lehet,hogy....- Rachel nem folytatta.
- Mi lehet hogy?
- Semmi,csak elgondolkoztam. El kell mondanom valamit.- Rachel az újáról levett egy arany gyűrűt.-Harvey megkérte a kezem.
- Gratulálok!- sikítottam és megöleltem.

Kopogást hallottam ezért kinyitottam az ajtót.Bruce állt az ajtóban egy csokor virággal a kezében.
- Bruce mit kersel itt? - néztem rá döbbenten.
- Gondoltam benézek,bár Rachel mondta,hogy csajos napot tartotok.Hoztam neked virágot.- átadta a csokor rózsát.
- Ohh...Köszi.- megpusziltam és egy vázába tettem a csokrot.
- Bruce egy picit megbocsátasz nekünk?- behúztam Rachelt a fürdőbe.

*Fürdőszoba*
*Rachel szemszöge*

- Mondtam,hogy furcsán viselkedik.- Jenna a csap fölé hajolt.
- Furcsán érzed most magad?
- Bruce-al már gyerekkorunk óta barátok vagyunk meg veled is.Csak ez miatt furcsálom ezt az egészet.- elkezdett könnyezni a szeme.
- Jó volt eddig a nap..csak Bruce ide jött.Na gyere menjünk ki.- kivezettem őt.

*Nappali*
*Bruce szemszöge*

Mikor kijöttek láttam,hogy Jenna szeme könnyes volt.
- Bruce én most haza megyek kérlek maradj Jenn-el.- mondta Rachel majd elment.
- Minden rendben?- leültünk az ágyra.
- Persze minden a legnagyobb rendben.-mosolygott.
- Biztos?Mert szeretnék kérdezni valamit.- megköszörültem a torkom.
- Mi lenne az?
- Eljönnél velem randizni?.
- Ömm...igen.- mosolygott és átölelt.
- Rendben akkor délután 5-re itt vagyok.- sétáltam ki az ajtón

*Jenna szemszöge*

"-Ezt is megéltem Bruce Wayne a legjobb barátom elhívott randizni."-Gondoltam magamba.
Ledőltem az ágyra és a holnapon gondolkoztam.






2 megjegyzés: