2013. március 29., péntek

3.Fejezet.~A randi



* Jenna szemszöge*


Mikor felkeltem az első gondolatom Bruce volt. Ha rágondoltam már elmosolyodtam.Borongós idő volt ma Gotham city-ben.Kotorásztam a szekrényembe,hogy melyik ruhát vegyem fel végül erre esett a választás:
Nagyon vártam már a randit Bruce-al csak egy kicsit féltem is.Felhívtam Rachelt ő hátha tud segíteni.

- Akkor mi legyen?- kihangosítottam a telefonom.
- Ne izgulj.Nem lesz gond.Bruce tudod,hogy milyen kedves és ha jól sikerül a randi akkor több is lehet közöttetek.

"több is lehet közöttetek"- visszhangzott a fejemben ez a mondat.Hirtelen le kellett ülnöm.

- Jenna jól vagy?- kérdezte Rachel.
- Persze csak egy kicsit elgondolkoztam.-Megráztam a fejem és tovább készülődtem.-Majd a randi után felhívlak.
-Rendben Szia!- Rachel letette.

A gyomrom összeszorult.Nem tudtam,hogy mit csináljak.Megnéztem a mai újságot a címlapon elég érdekes volt a szöveg: "Joker újabb merénylete"-Forgattam a szemeimet és ledobtam az ágyra az újságot.Ránéztem az órára és már 15:00 volt.Rachel még bíztatás képpen küldött egy SMS-t:

Feladó:Rachel
Idő:15:15

Nyugalom!Szurkolok neked!
XO Rachel.

Feladó:Jenna
Idő:15:17

Jelenleg nyugodt vagyok,de köszi :)
XO Jenna.

Gyorsan még ki sminkeltem a magam felvettem a nyakláncot, a fülbevalót és a gyűrűt.Gyorsan telt az idő mire kopogást hallottam.
- Nagyon csinos vagy.- mondta Bruce és megfogta a kezem.
- Köszi te is kitettél magadért.- mosolyogtam.


Beszálltunk az autóba és elmentünk az étterembe.

*Gotham restaurant*

Gyönyörű étterembe hozzott engem.Mikor bementünk a sor iszonyatosan hosszú volt,de Bruce odament a recepcióshoz és máris bemehettünk.
- Gyönyörű ez a hely.- csodálkozva körülnéztem.
- Ez is a Wayne vállalaté,ezért jöhettünk be előbb.- kacsintott.

Rendeltünk ételt.Jól elbeszélgettünk ameddig kihozták.Mikor teljesen végeztünk Bruce fizetett és hazavitt.
- Csodás este volt.
- Én is élveztem.

Bruce közelebb hajolt hozzám.Belenéztem a gyönyörű szemeibe és láttam,hogy még közelebb hajolt.Csak arra tudtam gondolni,hogy most mi lesz.Ezért lehunytam a szemem és...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése