2013. március 29., péntek

4.Fejezet.~"Szeretlek"


* Jenna szemszöge*


Ajkaink egybefonódtak nekidőltünk az ajtónak.Mikor beletúrtam a hajába éreztem,hogy teste egy másodperce megremeg.Boldog voltam.Bruce ledöntött az ágyra,de eltoltam magamtól.
- Ünneprontó.- mosolyodott el és felült.
- Még ne.- mondtam lehajtott fejjel.
- Majd eljön az ideje.
Csak feküdtünk az ágyon és egymást néztük Bruce cirógatta az arcomat amíg el nem aludtam.

*Reggel*

Bruce nem volt mellettem.Mivel zajt hallottam a konyhából kiosontam megnézni,hogy  ki az.
- Reggelt édes.Kávét?- nyújtotta nekem át a bögrét Bruce.
- Öhm..köszi.
Leültem a székre és belekortyoltam a kávéba.
- Hogy aludtál?
- Meglepően jól,de sietnem kell.- ránéztem az órára.
- Ne aggódj szóltam Gordonnak,hogy később mész be.
- Köszi.- mosolyogtam és befutottam a fürdőszobába.

*Fürdőszoba*

Gyorsan leakartam tusolni.Mikor már leöltöztem kintről Bruce megszólalt.
- Csatlakozhatok?
- Nem!- förmedtem rá.
- Csak vicc volt.- kuncogott halkan.
Felöltöztem és kiléptem a fürdőből "frissen"
- Gyönyörű vagy.Elvigyelek?
- Légyszíves.- kézen fogva kisétáltunk a házból.

*Rendőrkapitányság*

Mikor bementünk a kapitányságra Bruce nem engedte el a kezemet.Rachel már az irodámban volt.
- Jó munkát.- kacsintott Bruce és megcsókolt.
- Köszi.- mosolyogtam és bementem.

- Nem hívtál fel az este.- Rachel förmedt rám.
- Sajnálom csak nem akartam Bruce előtt elmesélni a dolgokat.
- Mi volt?- kíváncsiskodott.
- Összejöttünk...asszem.- néztem furcsán.
- Na ezt most nem értem,hogy érted hogy asszem?- Rachel is furcsán nézett.-Akkor mi volt az az előbbi csók.
- Hidd el magam sem tudom.-Értetlenkedtem és leültem az íróasztal mögé.-Sok a munka?-Kérdeztem.
- Igen,már megint a Joker ügy.- Rachel oda csúsztatott egy cd-t nekem.-Ezek a képek Joker-ről készültek remélem hasznukat veszed.
- Köszi.

*Jenna háza*

Nagyon fáradt voltam.Rachel hozott haza.Láttam,hogy Bruce kocsija itt áll a házam előtt.
- Szia szépség.Milyen napod volt?- megcsókolt.
- Fárasztó.- dőltem le az ágyra.
- Mielőtt elaludnál mondanom kell valamit.- köszörülte meg a torkát Bruce.-Szeretlek,már régóta elakarom mondani.Szeretlek Jenna.

Lesokkolt az amit mondott.Én is szeretem csak nem merem bevallani magamnak.Bruce furcsán nézett rám és a szemében láttam,hogy várja a válaszomat.
- Én is szeretlek Bruce.- mosolyogtam és megcsókoltam.
Csodásan éreztem magam,hogy megint Bruce karjaiban lehettem..egy kis ideig mert el kellett mennie.
Boldogan aludtam el.





1 megjegyzés:

  1. Imádom eddig!Csak falom a betűket!
    Nagyon jó!Na most olvasom tovább! Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés